Poproś o darmową konsultację!

Podane w formularzu dane osobowe będą wykorzystane do udzielenia odpowiedzi.




Newsletter

« Wróć

Dotacje do fotowoltaiki - nawet 6 000 zł - Tarnowo Podgórne

Oceń ten post:
5.00 5 1 1
Opublikowano 19.10.2018 r.

dotacja tarnowo podgorne

Mieszkasz w gminie Tarnowo Podgórne? Zdobądź nawet 6 000 zł na budowę instalacji fotowoltaicznej i przestań przepłacać za prąd! Pomożemy Ci uzyskać niezależność energetyczną.

 

I. Program:

Dotacja celowa ze środków budżetu Gminy Tarnowo Podgórne

 

II. Na co?

Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznych

 

III. Dla kogo?

Osoba fizyczna, wspólnoty mieszkaniowe, osoba prawna, przedsiębiorcy

 

IV. Wysokość dofinansowania?

Wysokość dotacji wynosi 50% kosztów przedsięwzięcia (udokumentowana fakturami) - nie więcej niż 6000,00 brutto.

 

V. Kiedy nabór

Nabór ruszył 24 września i jest to nabór ciagły (od nowego roku nowa pula środków). Wnioski niezakwalifikowane w tym roku, przechodzą na rok kolejny i beda rozpatrywane w pierwszej kolejności.



 

 

VI. Procedura ubiegania sie o dotację

1. Złożeniu wniosku o przyznanie dotacji:

Do wniosku niezbedne dokumenty:

  • dokument potwierdzający prawo do dysponowania budynkiem, w przypadku współwłasności - zgoda współwłaścicieli
  • w przypadku przedsiebiorcy wpis do CIDG/KRS
  • oświadczenie o zapoznaniu się z regulaminem

 

2. Wizja lokalna przeprowadzana przez pracownika gminy

- sprawdzanie zgodności danych z wniosku ze stanem faktycznym

 

3. Przekazanie dokumentacji z wizji lokalnej - komisji weryfikującej (Urząd Gminy) do rozpatrzenia

 

4. Umowa o dofinansowanie:

- komisja rozpatruje wniosek i wydaje decyzję,
- decyzja wysyłana jest poczta do wnioskodawcy razem z terminem podpisania umowy o dofinansowanie.

 

5. Budowa instalacji:

- sprzęt i wykonawce wnioskodawca wybiera sam (Ważne! Faktura za usługę nie może być wystawiona wczesniej niż wnioskodawca podpisał umowę o dofinansowanie)

 

7. Złożenie wniosku o wypłate dotacji celowej

- wnioske składa sie na dokumecie przygotowanym przez Gminę,
- do wnisku należy dołączyć:

  • faktury, rachunki
  • certyfikat do zainstalowanych urządzeń
  • protokół odbioru końcowego z Wykonawcą
  • umowę zawarta z operatorem sieci


8. Ponowna wizja lokalna - po złozeniu wniosku pracownik Urzędu Gminy przyjedzie sprawdzić gotowość instalacji do użytkowania, a następnie przygotuje protokół z wizji

 

9. Protokół wraz z dokumentacja powykonawczą pracownik Urzędu Gminy przedstawia komisji weryfikującej

 

10. Komisja wydaje decyzje o wypłacie śrdoków na konto w ciagu 14 dni od decyzji - środki przekazywane są na konto wnioskodawcy

 

VII. Inne informacje

Instalacja musi pracowac min. 5 lat - bedzie poddawana raz w roku kontroli

 


 

Chcesz pozyskać dotacje i zbudować własną elektrownie słoneczną?
Jesteśmy do Twojej dyspozycji!

FORMULARZ