Poproś o darmową konsultację!

Podane w formularzu dane osobowe będą wykorzystane do udzielenia odpowiedzi.




« Wróć

Brewa z podwójnym wyróżnieniem w konkursie Mikroprzedsiębiorca Roku 2016

14.06.17

Kaliska Brewa podwójnie wyróżniona w konkursie Mikroprzedsiębiorca Roku  2016.

W czasie uroczystej gali, która odbyła się 13 czerwca w Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie, ogłoszono zwycięzców 12 edycji konkursu Mikroprzedsiębiorca Roku. Nagrodę główną w wysokości 45 000 zł oraz tytuł Mikroprzedsiębiorcy Roku 2016 otrzymała kreatywna agencja social media Nakatomi, która działa w ponad 20 krajach na świecie. Kaliska Brewa została podwójnie doceniona. Jako jedna z 10 firm została laureatem konkursu głównego, oraz otrzymała wyróżnienie za umiejętne korzystanie z funduszy europejskich, tym samym otrzymując nagrody o wartości 20 000 zł.

Uczestniczące w konkursie firmy oceniane były nie tylko pod względem perspektywy rozwojowej, ale również społecznej odpowiedzialności i postawy proekologicznej. Zaangażowanie w konkurs „Mikroprzedsiębiorca Roku" to przejaw naszego docenienia roli mikroprzedsiębiorców w budowaniu sukcesu polskiej gospodarki. To oni są siłą, która - pomimo wielu trudności - rozwija nasz kraj na równi ze znacznie większymi firmami - powiedział Wojciech Adamczyk, Dyrektor Departamentu Produktów Inwestycyjnych i Ubezpieczeniowych w Banku Citi Handlowy.

Firma z Brewa z Kalisza zajmuje się na co dzień ważną dziedziną nowoczesnej gospodarki takimi jakimi są odnawialne źródła energii – budowa elektrowni słonecznych, systemów ładowania samochodów elektrycznych, zarządzanie i monitoring zużycia energii. Otrzymana nagroda jest podwójnie ważna. Jest to pierwsze tego typu wyróżnienie w naszej stosunkowo krótkiej historii. Po drugie musieliśmy przejść aż 2 etapy by znaleźć się w finale i byliśmy ocenieni przez przedstawicieli takich organizacji biznesowych jak Business Centre Club, Krajowa Izba Gospodarcza, Konfederacja Lewiatan czy też PARP - mówi Maciej Borowiak, współwłaściciel i jednocześnie Lider ds. Rozwoju i Marketingu w firmie Brewa. Zgodnie z naszymi zasadami 1/10 nagrody przeznaczymy na działalność społeczną - dodaje Borowiak.

Do konkursu mogli przystąpić przedsiębiorcy, którzy w 2016 r. zatrudniali mniej niż 10 pracowników, a roczny obrót lub całkowity bilans roczny ich przedsiębiorstw nie przekroczył 2 milionów euro. - W tym roku ocenialiśmy potencjał wzrostowy mikrofirm, wprowadzanie nowych produktów, usług, ale również odpowiedzialność wobec klientów, pracowników czy społeczności lokalnej - mówi Grzegorz Galusek, Dyrektor Wykonawczy Fundacji Microfinance Centre.

Wszystkie nagrodzone firmy wykazują się odpowiedzialną postawą społeczną, wspierają swoją lokalną społeczność lub wykazują się troską o środowisko naturalne. Konkurs zorganizowała Fundacja Microfinance Centre przy finansowym wsparciu Citi Foundation.

Masz pytania?

FORMULARZ

Zdjęcia: https://biznesnaostro.pl/poznalismy-zwyciezcow-konkursu-mikroprzedsiebiorca-roku-2016/nggallery/thumbnails

Galeria