O Brewa

Praca

Chcesz rozpocząć WSPÓŁPRACĘ z Brewa jako:

Autoryzowany Partner (sprzedaż),
monter fotowoltaiki i magazynów energii
lub pomp ciepła i klimatyzatorów?

Kliknij tutaj, by dowiedzieć się więcej ]



 

praca kalisz brewa

 

Szukasz pracy,
która da Ci
zawodową satysfakcję?
 
Dołącz do zespołu BREWA! 

 

brewa praca 

 

Brewa jest budowana w oparciu o autorską kulturę organizacyjną - samozarządzania.

Dzięki dużej autonomii w codziennym działaniu, transparentności i zaufaniu zbudowaliśmy firmę kierującą się wartościami, co przekłada się na dobrą atmosferę i 99% pozytywnych opinii od naszych Klientów.

 

Dlaczego Brewa?

 

 

Brewa to ekspert w zakresie energetyki odnawialnej. Byliśmy jednymi z pierwszych, którzy uwierzyli w fotowoltaikę na polskim rynku.

Kiedy zaczynaliśmy w 2015 roku, w Polsce wybudowano 4 tys. instalacji. Na koniec roku 2020 było ich 400 tysięcy. To nie koniec! OZE to rynek, który ma przed sobą świetną przyszłość. Wspólnie z nami możesz się stać częścią kolejnej zielonej rewolucji!

Drzemie w nas wyłącznie pozytywna energia. Jako firma działamy w oparciu o proste i uczciwe zasady – zarówno wobec klientów, jak i siebie samych. Bez rozbudowanej hierarchii, w atmosferze zaufania i odpowiedzialności.

 

Poznaj 5 powodów
dlaczego warto dołączyć
do naszego zespołu:

 

 


Kliknij tutaj, by dołączyć do grona obserwujących na Instagramie :)

 

#Rekrutacja

 

Poniżej znajdziesz najważniejsze informacje dotyczące procesu rekrutacji w naszej firmie oraz aktualne oferty pracy. Zapoznaj się z zakładkami - po kliknięciu w nagłówej rozwiniesz dalsze informacje:

Opinie Pracowników o Brewa

Poniżej znajdziesz opinie członków naszego zespołu na temat pracy w firmie Brewa

Treść opinii pochodzi z ankiety wewnętrznej przeprowadzonej wśród pracowników. Tekst przekopiowany bez korekty.

 

 

"Hej-tak mi jest najlepiej się wypowiedzieć wymieniając- Zgrany zespół, Super Ludzie- firma na którą można liczyć w każdej trudnej sytuacji np. Covid-19, pomoc w zakupach, życzliwe słowa, praca zdalna -możliwość rozwijania się np. nauka języka angielskiego, kursy itp., dobry socjal, docenianie pracowników poprzez podwyżki"

 

"pracuje w Brewie od 8 miesięcy. Pierwszy raz w takiej kulturze organizacyjnej jak Turkus. Po tych kliku miesiącach mogę śmiało powiedzieć ,że Turkus to partnerstwo. Mimo, że nie zawsze wszystko idzie jak z płatka to wsparcie które dostaje jest nieocenione. Wspólne śniadania i dużo śmiechu tez nie są bez znaczenia. Reasumując praca w takiej firmie jak Brewa to poniedziałkowe poranki bez stresu.
Dla mnie TURKUSOWA BREWA to wolność, zaufanie i poczucie bezpieczeństwa. Daje możliwość wniesienia części siebie do zespołu, mówienia szczerze o sobie i realizacji własnych pomysłów. Największą wartością jest dla mnie poczucie sensu mojej pracy i postępowanie w zgodzie ze sobą. W Brewie każdy może się rozwijać, współpracujemy, wszyscy są wartościowi. Jesteśmy częścią firmy i czujemy to."

 

"Ok, więc dla mnie najważniejsze jest wsparcie zespołu i to, że nigdy nie zostajesz sam z problemem. Zawsze ktoś jest gotów do pomocy. Cenię sobie też motywowanie do rozwoju, zarażanie i dzielenie się swoimi pasjami oraz wzajemny szacunek do siebie. Fajnie, że firma ma swoje wartości, które są realizowane oraz propaguje ekologiczny styl życia. Dzięki temu do pracy przychodzi się z uśmiechem."

 

"Zawsze chciałam pracować w firmie, dla której liczą się ludzie. Relacje partnerskie, dzielenie się wiedzą i miła atmosfera sprawia, że z uśmiechem wstaję do pracy. Niezwykle cenie sobie pracę z ludźmi, którzy mają pasje, którzy są zaangażowani, ambitni i którzy sobie ufają. Pracuję tutaj trzeci miesiąc, a czuje się jakbym była tu już co najmniej 2 lata. Ważne dla mnie jest również to, że nie stoję w miejscu, że rozwijam się i jestem pchana do nowych wyzwań. Dzięki, że mogę tutaj pracować"

 

"W organizacji turkusowej istotną kwestią dla mnie jest współpraca, pracownicy wspólnie tworzą Firmę i wypełniają jej misję. Jest to gra zespołowa, w której dążymy do wspólnego celu. Fundamentem jest ufność pomiędzy pracownikami. Każda trudność napotkana przez pracownika jest motywatorem do zdobycia wiedzy na ten temat. W turkusowym modelu zarządzania mamy możliwość rozpostarcia skrzydeł, daje nam szansę samorozwoju, zbudowania własnego modelu pracy. Niebagatelną cechą turkusu jest przyjazna atmosfera, która jest doskonałym czynnikiem motywującym.

 

Nasza kultura i co lubię:
1. Partnerstwo w każdym wymiarze - Traktujemy siebie na równi (zarówno w stosunku do klientów, pracowników, nawzajem do siebie),
2. Umiejętność doceniania roli, jaką pełni każdy członek teamu i jaki ma wkładu w sukces firmy.
2. Mozliwość ciagłego podnoszenia poprzeczki, możliwośc rozwoju, dbanie o rozwój swój ale też i naszych klientów orazchęć dzielenia się z nimi naszą wiedzą, doradztwem.
3. Indywidualne podejście do pracownika, uwzględnienie jego potrzeb, chęci lub niecheci do danych zadań, wykorzystywanie jego mocnych stron."

 

"Zabrzmi banalnie stwierdzenie, że Brewa to po prostu fajna firma jednak w dzisiejszej rzeczywistości to naprawdę rzadkość. Poczucie bezpieczeństwa, zaufanie, swoboda działania, życzliwość, chęć pomocy, wspaniała atmosfera, szczerość, samorealizacja, poczucie, że nie jesteś tylko pionkiem w materialnej maszynie biznesowej – najogólniej mówiąc sposób zarządzania, który daleko odbiega od katorżniczych standardów korporacyjnych. Wszyscy gramy do jednej bramki, uczymy się, rozwijamy, działamy dla wspólnej idei, tworzymy zespół, który sprawia, iż poniedziałkowy poranek to nie moment w którym leniwie przestawiasz drzemkę w telefonie na kolejne 10 minut tylko wstajesz żeby zrobić cos fajnego dla siebie i innych."

ZOBACZ NASZE BIURO

brewa kalisz biuro

brewa biuro

Szczęśliwa Brewa | Poznaj nasz system Benefitów

brewa pracownicy

 

 

 

 Możesz korzystać z pysznej kawy z ekspresu ciśnieniowego i herbaty

 

 

 

 Praca zdalna - raz w tygodniu każdy pracownik może wykonywać swoją pracę zdalnie,

może też pracwać w 100% zdalnie, jeśli ustali to indywidualnie przy zatrudnieniu

 

 

 

Firmowa biblioteka, która obecnie ma kilkadziesiąt ciekawych tytułów,
a z tygodnia na tydzień jest ich coraz więcej

 

 

 

Dodatkowy dzień urlopu z okazji Twoich urodzin
- Wszystkiego Najlepszego! :)

 

 

 

Kurs języka angielskiego w godzinach pracy
- pomagamy Ci rozwijać swoje kompetencje językowe

 

 

 

Ubezpieczenie grupowe
- dodatkowe bezpieczeństwo dla Ciebie i Twojej rodziny

 

 

 

Szkolenia stanowiskowe, wewnętrzne i zewnętrzne, za które
pokrywamy koszty dojazdu i pobytu

 

 

 

"Wakacje pod gruszą" w wysokości 600 zł
- dodatkowy, wakacyjny bonus od firmy

 

 

 

Dopłata do okularów korygujących w wysokości 200 zł netto
- na szkła i oprawki

 

 

 

Brewa finansuje wykonanie podstawowych badań profilaktycznych
- zadbaj o swoje zdrowie poprzez regularne badania

 

 

 

Rabat na budowę własnej instalacji fotowoltaicznej lub pompy ciepła w wysokości 15%
- stań się samowystarczalny w wygodny sposób

 

 

 

Dodatkowa premia za polecenie nowego
pracownika do pracy w kwocie do 1000 zł brutto,
premie za polecenie Klienta oraz premie świąteczne

 

 



Spotkania i imprezy integracyjne

 


rower brewa

Dofinansowanie do zakupu roweru/sprzętu rowerowego



 

W wakacyjne piątki (lipiec - sierpień) pracujemy w godz. 8-14 (płacimy za 8h)

 

 

 

Prezent i wspólne świetowanie 5. roku pracy w firmie

 

 

 

Bonusy za działania dodatkowe w firmie

 

 

JAK WYGLĄDA PROCES REKRUTACJI

Dobrze wiemy jak stresująca może być rozmowa rekrutacyjna, dlatego staramy się stworzyć przyjazną atmosferę i warunki, aby Kandydat mógł być sobą i pokazać się z jak najlepszej strony.

 

 

 

Proces rekrutacji:

 

I etap ↓
aplikacja na wybrane ogłoszenie (prześlij nam swoje CV, list motywacyjny oraz wypełnij formularz rekrutacyjny na stronie www)

 

II etap 
selekcja aplikacji (przeanalizujemy Twoje CV, jeśli zainteresuje nas Twoja kandydatura  skontaktujemy się z Tobą i zaprosimy Cię na pierwszą rozmowę)

 

III etap 
pierwsza rozmowa kwalifikacyjna z rekruterem i liderem działu do którego aplikujesz (pozytywną lub negatywną informację zwrotną przekażemy Ci w uzgodnionym na rozmowie terminie)

 

IV etap 
druga rozmowa kwalifikacyjna wybranych kandydatów z właścicielem firmy (nieobligatoryjnie, w zależności od stanowiska)

 

V etap 
przekazanie decyzji o zatrudnieniu danego Kandydata i ustalenie terminu rozpoczęcia pracy, podziękowanie pozostałym Kandydatom za udział w rekrutacji

 

 

JAK WYGLĄDA PROCES ONBOARDINGU I SYSTEM ZARZĄDZANIA?

Onboarding

 

Nikt nie lubi być wrzuconym od razu na głęboką wodę, bez wsparcia i wytłumaczenia na czym ma polegać jego praca.

W Brewa opracowaliśmy proces onboardingowy, dzięki któremu wdrożymy Cię stopniowo w Twoje nowe obowiązki - bez niepotrzebnego stresu i pośpiechu.

 

Pomożemy Ci wdrożyć się w nowe obowiązki!

 

W przejściu przez cały proces onboardingu pomoże Ci Twój lider/liderka oraz nasza specjalistka ds. HR i Manager ds. Szczęścia - Edyta Bąkowska, która przygotuje dla Ciebie:

  • zestaw szkoleń,
  • wyposażenie Twojego stanowiska pracy
  • oraz odpowie na wszelkie Twoje pytania.

 

 

Onboarding rozpoczyna się w momencie zaakceptowania oferty pracy i w zależności od stanowiska może trwać od 3-6 miesięcy.

Podejmujemy wszelkie aktywności, aby adaptacja nowo zatrudnionej osoby przebiegła sprawnie. Według badań Wynhurst Group w ciągu pierwszych 45 dni zatrudnienia występuje 22% rotacja pracowników. 50% osób odchodzi w ciągu pierwszych 4 miesięcy pracy.

Nawet 91% pracowników pozostaje w firmie dłużej, kiedy od samego początku uczestniczy w ustrukturyzowanym procesie onboardingowym.

 

Proces onboardingu podzielony jest na 3 etapy:

 

I etap - przed zatrudnieniem (preonboarding)

  • przygotowanie stanowiska pracy i niezbędnych narzędzi do pracy,

  • przekazanie harmonogramu wdrożenia

 

II etap - pierwszy dzień pracy (wdrożenie do organizacji)

  • formalności związane z zatrudnieniem

  • zapoznanie z członkami zespołu

  • szkolenia wprowadzające (kultura organizacyjna, codzienne życie w firmie, PPK, BHP, polityka bezpieczeństwa)

  • platforma e-learningowa

 

III etap - pierwsze miesiące pracy - w zależności od stanowiska, max. do 6 msc-y. (wdrożenie stanowiskowe)

  • szkolenia stanowiskowe

  • szkolenie “SL II”

  • zaznajomienie z procedurami

  • praca w każdym dziale 

  • wizyta u klienta

  • wizyta na budowie

 

IV etap -  zakończenie onboardingu 

  • ankieta po-onboardingowa

 


 

 

Przywództwo
Sytuacyjne

 

Wraz ze wzrostem Twoich kompetencji, będziesz wykonywać swoje obowiązki coraz bardziej samodzielnie. W codziennej pracy stosujemy zasady Przywództwa Sytuacyjnego 

przywodztwo sytuacyjne

 

Co to jest przywództwo? Jest to proces pozytywnego wpływu - nie manipulacja - aby pomóc zespołowi zrealizować cele.

Liderzy często podejmują niepopularne decyzje i odwołują się do intuicji, promują niezależność i odpowiedzialność. Starają się stworzyć warunki do podejmowania ryzyka i uczenia się. Wyrażają głośno swoje poparcie dla osób, które próbują polepszać produkty, usługi lub proces produkcji.

Przywódca inspiruje, menedżer zarządza.

Trzeba umieć połączyć te dwie funkcje, aby osiągać jak najlepsze efekty.

Ken Blanchard mówi, że "kluczem do udanego przywództwa są dziś wpływy, a nie formalna władza".

Na owe wpływy składa się wiele czynników: wiedza na temat szeroko pojętego zarządzania, więzi (formalne jak i nieformalne) panujące w organizacji, kultura i reguły obowiązujące w organizacji, umiejętności współpracy, etc. Istotną rolę odgrywa wiedza na temat metod zarządzania oraz umiejętność wykorzystania jej w praktyce.

Każdy przywódca powinien wiedzieć jaką metodę zastosować do rozwiązania powstałego problemu.

źródło: https://mfiles.pl/pl/index.php/Przyw%C3%B3dztwo_sytuacyjne

Formularz rekrutacyjny

⤵️ ZOBACZ DOSTĘPNE OFERTY PRACY ⤵️

>> DORADCA KLIENTA / SPECJALISTA DS. OZE / DZIAŁ SPRZEDAŻY

piotr kotkowski brewa

 

Dlaczego Brewa?

Zaczynaliśmy w 2015 roku, gdy mało kto wierzył, że fotowoltaika w Polsce się przyjmie, a biznes rozkwitnie. Na koniec roku 2022 mieliśmy w Polsce ponad 1,2 mln instalacji fotowoltaicznych i to zdecydowanie nie koniec!

 

Kierujemy się mottem "samowystarczalność w wygodny sposób" i w ten sposób chcemy obsługiwać klientów.

 

Nasza kultura pracy, oparta na wartościach takich jak samodzielność, odpowiedzialność i ciągłe doskonalenie, przekłada się na wysoką satysfakcję klientów (99% pozytywnych opinii) i skuteczność sprzedażową na poziomie 20% rocznie. Dodatkowo, z każdej instalacji fotowoltaicznej i pompy ciepła przekazujemy wsparcie na cele społeczne.

 

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

DORADCA KLIENTA / SPECJALISTA DS. OZE

 

→ WYMAGANIA: 

 

  • Minimum roczne doświadczenie w sprzedaży B2B:
    preferowane doświadczenie w sprzedaży rozwiązań innych niż szybkozbywalne, z umiejętnością samodzielnego pozyskiwania klientów (prospecting, cold mailing, cold calling, direct selling itp) - w naszym przypadku sprzedaż do tego samego Klienta nie odbywa się w regularny sposób, więc każdy miesiąc, to nowe działania zmierzające do poszukiwania nowych inwestorów,
    [jeśli nie posiadasz takiego doświadczenia, to przedstaw nam swoje pomysły na prowadzenie działań sprzedażowych B2B - jeśli Twoja wizja będzie ciekawa, to nadal masz szansę przejść do kolejnego etapu rekrutacji]
  • Prawo jazdy kat. B:
    no chyba, że chcesz dojeżdżać do Klientów na rowerze (to byłoby całkiem oryginalne :D )
  • Proaktywność i sumienność:
    Bez Twojego zaangażowania, nasze najlepsze wsparcie nic nie da! Poszukujemy osoby, która będzie aktywnie poszukiwała nowych klientów (nie zawsze leadów będzie wystarczająco dużo, by zająć Ci cały dzień pracy), a ponadto wszelkie działania będą odnotowywane w naszym systemie CRM, dzięki czemu proces obsługi Klienta będzie przebiegał terminowo i nie zmarnujemy żadnej szansy sprzedażowej!
  • Dobra organizacja pracy:
    Dajemy dużo narzędzi - CRM, E-learning, Google Drive, samochód, laptop itp.- ale jak sam nie jesteś osobą dobrze zorganizowaną, to wiemy, że będzie Ci trudno realizować założone cele,
  • Samodzielność w podejmowaniu decyzji:
    Dostaniesz od nas dużo wsparcia, ale dla nas jest oczywiste, że dobry handlowiec jest sam sobie sterem, żeglarzem i okrętem
  • Pozytywne nastawienie i zdolność do pracy pod presją:
    Szukamy ludzi, którzy potrafią śmiać się z siebie. W sprzedaży, gdzie stresu nie brakuje, to przydatna cecha.

 

 

→ CO BĘDZIESZ ROBIŁ(A)?

 

  • Kompleksowa obsługa klientów w zakresie rozwiązań fotowoltaicznych, pomp ciepła i magazynów energii:

    - dobór optymalnego rozwiązania,
    - wycena instalacji,
    - kontakt z klientem w celu przedstawienia wyceny,
    - pomiary niezbędne dla procesu montażu,
    - skompletowanie dokumentacji.

 

  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz efektywne wykorzystanie leadów generowanych przez marketing:

    - posiadamy procedury obsługi Klienta, które pomogą Ci krok po kroku obsłużyć proces inwestycyjny klientów,
    - szukamy osób proaktywnych, dlatego Twoje regularne działania związane z pozyskiwaniem nowych klientów będą kluczowe!
    - poza Twoimi działaniami własnymi, otrzymasz leady wygenerowane przez działania marketingowe i prospectingowe.

  • Ciągłe podnoszenie kwalifikacji w dynamicznie zmieniającej się branży OZE - ciągła nauka to podstawa:

    - pomożemy Ci regularnie podnosić swoje kompetencje dzięki szkoleniom produktowym,
    - w przypadku dodatkowych pytań lider Twojego działu oraz doradcy techniczni wesprą Cię w obsłudze inwestycji,

 

→ CO ZAPEWNIAMY?

 

  • Na początek dostaniesz sprocesowany system onboardingu. Żadnego wrzucania na głęboką wodę;

  • Elastyczność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub B2B, stałe wynagrodzenie (ok. 4500 zł) + prowizja od sprzedaży (w zależności od efektów od 5 000 - 40 000 zł/mc),

  • Niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon),

  • Kurs języka angielskiego w godzinach pracy,

  • Ubezpieczenie grupowe dla Ciebie i Twoich najbliższych,

  • Systematyczne szkolenia i dostęp do wewnętrznej platformy edukacyjnej,

  • pracę w firmie, która kieruje się wartościami (samodzielność i odpowiedzialność, zaufanie i uczciwość, profesjonalizm, transparentność, wiedzę i nieustanne doskonalenie, partnerstwo).

 


 

 

Proces rekrutacji:

  • Wyślij do nas CV oraz wypełnij formularz rekrutacyjny (znajdziesz go na tej podstronie)
  • Skontaktujemy się z wybranymi osobami w celu zaproszenia na rozmowę w naszym biurze w Kaliszu
  • [opcjonalnie] Przeprowadzimy krótki test umiejętności sprzedażowych
  • [opcjonalnie] Umówimy się na spotkanie z Zarządem Brewa w naszym biurze
  • Ustalimy termin i warunki rozpoczęcia współpracy i... dołączysz do naszego zespołu!

 


 

Dajemy gwarancję zadowolenia - 100%

 

Co to znaczy? Jeżeli przejdziesz rekrutację i dołączysz do naszego zespołu i po okresie próbnym sam stwierdzisz, że to nie jest to, to rozwiążemy umowę i zapłacimy Ci za kolejny miesiąc. Jesteśmy pewni, że w takiej organizacji handlowej nie pracowałaś / pracowałeś jeszcze!

 


 

 

Jeśli jesteś gotowy na wyzwania w szybko rozwijającej się branży OZE i spełniasz nasze wymagania, nie czekaj! Wyślij swoje CV i list motywacyjny na adres [email protected] i wypełnij formularz rekrutacyjny na naszej stronie internetowej w zakładce PRACA. Razem możemy więcej – dołącz do nas i rozwijaj z nami rynek energii odnawialnej!

 
 
 

>> POMOCNIK INSTALATORA POMP CIEPŁA

Dlaczego Brewa?

Brewa to ekspert w zakresie energetyki odnawialnej. Byliśmy jednymi z pierwszych, którzy uwierzyli w fotowoltaikę na polskim rynku.

Kiedy zaczynaliśmy w 2015 roku, w Polsce wybudowano 4 tys. instalacji. Na koniec roku 2020 było ich 400 tysięcy. To nie koniec! OZE to przyszłość i rynek, który ma przed sobą świetną przyszłość. Wspólnie z nami możesz się stać częścią kolejnej zielonej rewolucji!

Drzemie w nas wyłącznie pozytywna energia. Jako firma działamy w oparciu o proste i uczciwe zasady – zarówno wobec klientów, jak i siebie samych. Bez rozbudowanej hierarchii, w atmosferze zaufania i odpowiedzialności.

 

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

POMOCNIK INSTALATORA POMP CIEPŁA

 

Wymagania:

 

  • umiejętności manualne,

  • prawo jazdy kat B,

  • mile widzialne uprawnienia do prowadzenia wózków widłowych,

  • działamy w oparciu o samozarządzanie i pełną transparentność,

  • oczekujemy zaangażowania, solidności i uczciwości,

  • nie oczekujemy żadnego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku, przygotujemy Cię do pracy w zawodzie!

 

Obowiązki:

 

  • pomoc w instalacji systemów pomp ciepła i klimatytzacji,

  • pomoc w zakresie logistyki magazynowej,

  • praca w promieniu do 150 km od Kalisza.

 

Zapewniamy:

 

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

  • kurs języka angielskiego w godzinach pracy,

  • ubezpieczenie grupowe dla Ciebie i Twoich najbliższych,

  • budżet na szkolenia każdego roku,

  • dodatki i bonusy - m.in. finansowe bonusy na każde święta, wakacje pod gruszą, praca w wakacyjne piątki do 14.00 (płacimy za 8h), finansowy prezent na urodziny,

  • pracę w firmie, która kieruje się wartościami (samodzielność i odpowiedzialność, zaufanie i uczciwość, profesjonalizm, transparentność, wiedzę i nieustanne doskonalenie, partnerstwo).

 

Jeśli spełniasz powyższe wymagania wyślij CV i list motywacyjny na adres: [email protected] oraz wypełnij formularz rekrutacyjny na naszej stronie internetowej w zakładce PRACA. 

Kolejnym wyzwaniom, jakie przyniesie rynek OZE, stawimy czoła wspólnie!

>> NEW BUSINESS MANAGER / SPECJALISTA DS. PROSPECTINGU

Dlaczego Brewa?

Brewa to ekspert w zakresie energetyki odnawialnej. Byliśmy jednymi z pierwszych, którzy uwierzyli w fotowoltaikę na polskim rynku.

Kiedy zaczynaliśmy w 2015 roku, w Polsce wybudowano 4 tys. instalacji. Na koniec lipca 2023 było ich ok. 1 300 000. To nie koniec! OZE to przyszłość i rynek, który ma przed sobą świetną przyszłość. Wspólnie z nami możesz się stać częścią kolejnej zielonej rewolucji!

Drzemie w nas wyłącznie pozytywna energia. Jako firma działamy w oparciu o proste i uczciwe zasady – zarówno wobec klientów, jak i siebie samych. Bez rozbudowanej hierarchii, w atmosferze zaufania i odpowiedzialności.

 

Dołącz do nas jako New Business Manager!

 

 

Wymagania:

  • Wysoce rozwinięte umiejętności cold callingu i skutecznej komunikacji,

  • Biegła obsługa systemów CRM,

  • Doświadczenie w prospectingu i identyfikacji nowych możliwości biznesowych w sektorze B2B,

  • Umiejętność budowania długotrwałych relacji biznesowych,

  • Zdolność do samodzielnego planowania i organizacji pracy,

  • Otwartość na wyzwania i nastawienie na wyniki,

  • Mile widziana znajomość sektora energetyki odnawialnej.

 

Obowiązki:

  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych z wykorzystaniem technik cold callingu, cold mailingu oraz social sellingu,

  • Identyfikacja potencjalnych rynków,

  • Realizacja procesu prospectingowego od identyfikacji potrzeb klienta po potwierdzenie jego zainteresowania ofertą,

  • Utrzymywanie i rozwijanie relacji z obecnymi i nowymi klientami,

  • Praca z systemami CRM w celu efektywnego zarządzania bazą potencjalnych klientów,

  • Monitorowanie rynku i analiza konkurencji,

  • Raportowanie wyników i analiza efektywności działań.

 

Zapewniamy:

  • elastyczność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub B2B, stałe wynagrodzenie + prowizja od sprzedaży,

  • niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),

  • kurs języka angielskiego w godzinach pracy,

  • ubezpieczenie grupowe dla Ciebie i Twoich najbliższych,

  • budżet na szkolenia każdego roku,

  • dodatki i bonusy – m.in. finansowe bonusy na każde święta, wakacje pod gruszą, praca w wakacyjne piątki do 14.00 (płacimy za 8h), dodatkowy dzień urlopu z okazji urodzin,

  • pracę w firmie, która kieruje się wartościami (samodzielność i odpowiedzialność, zaufanie i uczciwość, profesjonalizm, transparentność, wiedzę i nieustanne doskonalenie, partnerstwo).

 

Jeśli spełniasz powyższe wymagania wyślij CV i list motywacyjny na adres: [email protected] oraz wypełnij formularz rekrutacyjny na naszej stronie internetowej w zakładce PRACA. 

 

Kolejnym wyzwaniom, jakie przyniesie rynek OZE, stawimy czoła wspólnie! 

>> PROJEKTANT INSTALACJI FOTOWOLTAICZNYCH, ELEKTRYCZNYCH I SIECI ELEKTROENERGETYCZNYCH

Dlaczego Brewa?

Brewa to ekspert w zakresie energetyki odnawialnej. Byliśmy jednymi z pierwszych, którzy uwierzyli w fotowoltaikę na polskim rynku.

Kiedy zaczynaliśmy w 2015 roku, w Polsce wybudowano 4 tys. instalacji. Na koniec roku 2020 było ich 400 tysięcy. To nie koniec! OZE to przyszłość i rynek, który ma przed sobą świetną przyszłość. Wspólnie z nami możesz się stać częścią kolejnej zielonej rewolucji!

Drzemie w nas wyłącznie pozytywna energia. Jako firma działamy w oparciu o proste i uczciwe zasady – zarówno wobec klientów, jak i siebie samych. Bez rozbudowanej hierarchii, w atmosferze zaufania i odpowiedzialności.

 

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

PROJEKTANT INSTALACJI FOTOWOLTAICZNYCH, ELEKTRYCZNYCH I SIECI ELEKTROENERGETYCZNYCH 

 

Wymagania:

  • atutem będzie znajomość programów wspierających projektowanie instalacji fotowoltaicznych (PV Sol oraz Auto Cad), 

  • znajomość prawa związanego z projektowaniem instalacji (m.in. prawo budowlane, administracyjne),

  • uprawnienia elektryczne SEP D+E,

  • umiejętność sporządzania projektów budowlanych (w tym stosownych uzgodnień i pozwoleń: warunków zabudowy, warunków przyłączeniowych itp.),

  • mile widziany certyfikat UDT w obszarze OZE,

  • mile widziane doświadczenie w fotowoltaice.

 

Obowiązki:

  • opracowywanie projektów budowlanych wykonawczych oraz powykonawczych,

  • sporządzanie kosztorysów oraz ocena warunków technicznych inwestycji,

  • projektowanie instalacji fotowoltaicznych - małych oraz farm,

  • składanie wniosków o: ustalenie warunków zabudowy, ustalenie warunków przyłączeniowych, pozwoleń na budowę - we współpracy z całym działem,

  • tworzenie schematów elektrycznych instalacji w programie AutoCad,

  • tworzenie koncepcji budowy instalacji w programie PV Sol,

  • dobór podzespołów instalacyjnych (moduły, falowniki, konstrukcja),

  • koordynowanie prac montażowych w dalszym etapie inwestycji,

  • wizje lokalne potencjalnych inwestycji,

  • udział w naradach koordynacyjnych.

 

Zapewniamy:

  • zatrudnienie w oparciu o: umowę o pracę od  5 500,00 zł netto, B2B od 9 000,00 zł,

  • możliwość pracy zdalnej,

  • kurs języka angielskiego w godzinach pracy,

  • ubezpieczenie grupowe dla Ciebie i Twoich najbliższych,

  • budżet na szkolenia każdego roku,

  • dodatki i bonusy – m.in. finansowe bonusy na każde święta, wakacje pod gruszą, praca w wakacyjne piątki do 14.00 (płacimy za 8h), finansowy prezent na urodziny,

  • pracę w firmie, która kieruje się wartościami (samodzielność i odpowiedzialność, zaufanie i uczciwość, profesjonalizm, transparentność, wiedzę i nieustanne doskonalenie, partnerstwo).

 

Jeśli spełniasz powyższe wymagania wyślij CV i list motywacyjny na adres: [email protected] oraz wypełnij formularz rekrutacyjny na naszej stronie internetowej w zakładce PRACA. 

 

 

 

 

>> HYDRAULIK

 

Dlaczego Brewa?

Brewa to ekspert w zakresie energetyki odnawialnej. Byliśmy jednymi z pierwszych, którzy uwierzyli w fotowoltaikę na polskim rynku.

 

Kiedy zaczynaliśmy w 2015 roku, w Polsce wybudowano 4 tys. instalacji. Na koniec roku 2020 było ich 400 tysięcy. To nie koniec! OZE to przyszłość i rynek, który ma przed sobą świetną przyszłość. Wspólnie z nami możesz się stać częścią kolejnej zielonej rewolucji!

 

Drzemie w nas wyłącznie pozytywna energia. Jako firma działamy w oparciu o proste i uczciwe zasady – zarówno wobec klientów, jak i siebie samych. Bez rozbudowanej hierarchii, w atmosferze zaufania i odpowiedzialności.

 

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

 

HYDRAULIK / MONTER POMP CIEPŁA

 

 

Wymagania:

 

  • doświadczenie w zawodzie min. 2 lata ,

  • umiejętność samodzielnego wykonywania instalacji pomp ciepła powietrznych i gruntowych,

  • mile widziane uprawnienia F-Gaz,

  • znajomość rysunku technicznego,

  • otwartość na nowe wyzwania,

  • umiejętność kreatywnego podchodzenia do rozwiązywania problemów,

  • odpowiedzialność i samodyscyplina,

  • rzetelność w podejmowanych działaniach,

  • nastawienie na osiąganie sukcesu i realizację postawionych zadań,

  •  pozytywne usposobienie.

 

Obowiązki:

  • montaż i uruchamianie pomp ciepła w obiektach klientów oraz na posesjach prywatnych,
  • prace hydrauliczne w zakresie ww. instalacji,

  • wykonywanie czynności towarzyszących niezbędnych do zrealizowania powierzonych zadań.

 

Zapewniamy:

 

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę od 4 000,00 zł netto,

  • kurs języka angielskiego w godzinach pracy,

  • ubezpieczenie grupowe dla Ciebie i Twoich najbliższych,

  • budżet na szkolenia każdego roku,

  • dodatki i bonusy – m.in. finansowe bonusy na każde święta, wakacje pod gruszą, praca w wakacyjne piątki do 14.00 (płacimy za 8h), finansowy prezent na urodziny,

  • pracę w firmie, która kieruje się wartościami (samodzielność i odpowiedzialność, zaufanie i uczciwość, profesjonalizm, transparentność, wiedzę i nieustanne doskonalenie, partnerstwo).

 

Jeśli spełniasz powyższe wymagania wyślij CV i list motywacyjny na adres: [email protected] oraz wypełnij formularz rekrutacyjny na naszej stronie internetowej w zakładce PRACA. 

 

Kolejnym wyzwaniom, jakie przyniesie rynek OZE, stawimy czoła wspólnie!

 

 

 

 

 

>> Koordynator ds. Projektowania hybrydowych systemów fotowoltaicznych z magazynem energii

 

"Tworzymy zespół oparty o samozarządzanie. 

Najprościej mówiąc, decyduje ten kto ma wiedzę,

a reszta musi mu zaufać."

 

  

Energetyka odnawialna, szczególnie FOTOWOLTAIKA, jest najdynamiczniej rozwijającą się dziedziną energetyki. Wg. wielu analiz do 2050r. energia słoneczna może stać się największym na świecie źródłem energii elektrycznej.

  

Dołącz do Brewy - do organizacji, gdzie Twoja praca będzie miała znaczenie, Twoje zdanie się będzie liczyć, a Wszyscy są równo traktowani.

 

Koordynator ds. Projektowania hybrydowych systemów fotowoltaicznych z magazynem energii 

Liczba wakatów: 1

 

Opis stanowiska:

Projektant Instalacji PV/Koordynator Projektów będzie odpowiedzialny za projektowanie, ofertowanie koordynowanie instalacji fotowoltaicznych o mocy powyżej 50 kWp. Osoba na tym stanowisku będzie pełniła kluczową rolę w zapewnieniu terminowego i zgodnego z planem realizowania projektów PV, a także będzie odpowiadała za jakość i efektywność obsługi klienta.

 

Zakres obowiązków:

 

  • Projektowanie instalacji PV:
    • Tworzenie projektów instalacji fotowoltaicznych o mocy powyżej 50 kWp na dachu i gruncie
    • Wykonywanie obliczeń i analiz technicznych dotyczących wydajności systemów PV oraz magazynów energii
    • Dobór odpowiednich komponentów i materiałów do instalacji.
    • Tworzenie rysunków technicznych i schematów elektrycznych.
  • Ofertowanie i wizje lokalne:
    • Przygotowywanie ofert dla klientów na instalacje PV, na podstawie dostarczonych danych (WZ, WP, PnB) lub wiedzy własnej
    • Przeprowadzanie wizji lokalnych w razie potrzeby, aby ocenić warunki montażowe i techniczne.
  • Koordynacja projektów:
    • Koordynacja działań zespołów technicznych, inżynierskich i wykonawczych.
    • Zapewnienie zgodności realizacji projektów z harmonogramem, budżetem oraz wymaganiami jakościowymi.
    • Koordynacja projektu od opracowania i złożenia dokumentacji urzędowej (warunki zabudowy, warunki przyłączenia, pozwolenie na budowę) poprzez kontakt z klientem i kierownikiem budowy przez cały czas trwania realizacji inwestycji.
    • Organizowanie spotkań koordynacyjnych budów w cyklu tygodniowym oraz przygotowywanie wymaganych do ich przeprowadzenia opracowań i danych, zgodnie z przyjętymi w Spółce standardami.
    • Nadzór i odpowiedzialność nad realizacją celów budowy instalacji fotowoltaicznych, farm fotowoltaicznych i magazynów energii zgodnie z umową, harmonogramem i ustalonymi terminami.
    • Kontakt z inwestorem.
    • Przestrzeganie i egzekwowanie obowiązujących procedur oraz standardów na budowie.
    • Pilnowanie wypełniania dziennika budowy i dokumentacji wykonawczej oraz powykonawczej we współpracy z kierownikiem budowy i działem projektowym.
    • Komunikacja z zarządem oraz podlegającymi mu działami projektowym i wykonawczym oraz działem administracji.
    • Delegowanie zadań, monitorowanie postępów, nadzorowanie wydajności oraz ocena i rozliczanie pracowników.
    • Współpraca z głównym projektantem, konstruktorem, kierownikiem budowy oraz firmą wykonawczą.
    • Prowadzenie odpraw dla podwykonawców.
    • Współpraca z zespołem sprzedażowym (handlowcem).
  • Zarządzanie dokumentacją projektową:
    • Tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej projektów.
    • Koordynacja i nadzór nad wykonaniem dokumentacji wykonawczej i powykonawczej oraz jej weryfikacja.
    • Kompletowanie dokumentów w celu wydania pozwoleń na budowę, zgłoszeń lub decyzji administracyjnych.
    • Zapewnienie zgodności dokumentacji z obowiązującymi normami i przepisami.
  • Wsparcie techniczne:
    • Udzielanie wsparcia technicznego zespołom wykonawczym podczas realizacji projektów.
    • Rozwiązywanie problemów technicznych i logistycznych.
    • Przeprowadzanie kontroli jakości wykonanych prac.
  • Komunikacja z klientami:
    • Utrzymywanie kontaktu z klientami w celu ustalania wymagań projektowych.
    • Przedstawianie klientom postępów projektów oraz wprowadzanie ewentualnych zmian.
    • Rozwiązywanie problemów i wyjaśnianie kwestii technicznych klientom.
    • Udział i przygotowanie do spotkań z inwestorem - odpowiedzialność za przygotowanie materiałów/raportów/umów/notatek za dział formalnoprawny.
  • Współpraca z urzędami/Operatorami Sieci Dystrybucji:
    • Aktywna współpraca z urzędami i Operatorami Sieci Dystrybucji w zakresie procesowania zgód administracyjnych i uzgodnień.
  • Szkolenia i rozwój:
    • Udział w konferencjach i szkoleniach branżowych w celu ciągłego doskonalenia wiedzy i umiejętności.
  • Monitorowanie i kontrola ryzyka:
    • Bieżące monitorowanie i kontrola ryzyka, w tym opóźnień projektu i opracowywanie działań zapobiegawczych i naprawczych.
    • Optymalizacja projektu na każdym etapie realizacji.
    • Zapewnienie terminowej realizacji kamieni milowych definiujących moment zwalniania środków z rachunków Inwestora.

 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne, preferowane w dziedzinie elektrotechniki, energetyki lub pokrewnych.
  • Minimum 1 rok doświadczenia w projektowaniu i koordynacji instalacji PV.
  • Znajomość przepisów i norm dotyczących instalacji fotowoltaicznych.
  • Umiejętność tworzenia rysunków technicznych i schematów elektrycznych.
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne i zarządzania projektami.
  • Zdolność do pracy w zespole oraz umiejętność komunikacji z klientami.
  • Znajomość programów do projektowania (np. AutoCAD, PVsol).
  • Dodatkowym bardzo dużym atutem będa uprawnienia budowalne

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w innowacyjnych projektach.
  • Przyjazną atmosferę pracy w dynamicznym zespole.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów.
    • Raz w tygodniu każdy pracownik może wykonywać swoją pracę zdalnie,
    • Dodatkowy dzień urlopu z okazji Twoich urodzin
    • Kurs języka angielskiego w godzinach pracy
    • Ubezpieczenie grupowe
    • Szkolenia stanowiskowe, wewnętrzne i zewnętrzne, za które
      pokrywamy koszty dojazdu i pobytu
    • Rabat na budowę własnej instalacji fotowoltaicznej lub pompy ciepła
    • W wakacyjne piątki (lipiec - sierpień) pracujemy w godz. 8-14 (płacimy za 8h)
    • System premiowy działowy - po okresie próbnym (zł od sprzedanego kWp)
  • Wynagrodzenie docelowo 8-10 tys. brutto (w zależności od posiadanych uprawnień)

  

Wyślij CV na maila [email protected] z dopiskiem ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."

>> Specjalista ds. administracji - koordynator projektów biznesowych

"Tworzymy zespół oparty o samozarządzanie. 

Najprościej mówiąc, decyduje ten kto ma wiedzę,

a reszta musi mu zaufać."

 

Energetyka odnawialna, szczególnie FOTOWOLTAIKA, jest najdynamiczniej rozwijającą się dziedziną energetyki. Wg. wielu analiz do 2050r. energia słoneczna może stać się największym na świecie źródłem energii elektrycznej.

 

Dołącz do Brewy - do organizacji, gdzie Twoja praca będzie miała znaczenie, Twoje zdanie się będzie liczyć, a Wszyscy są równo traktowani.

 

Stanowisko: Specjalista ds. Administracji - Koordynator Projektów Biznesowych     

Liczba wakatów: 1
Miejsce pracy: Kalisz

 

WYMAGANIA:

  • doświadczenie w pracy biurowej,
  • zainteresowanie i chęć rozwoju w obszarze Odnawialnych Źródeł Energii,
  • mile widziana będzie znajomość zagadnień energetycznych w zakresie przyłączania mikroinstalacji do zakładów energetycznych,
  • praktyczna znajomość aplikacji biurowych MS Office,
  • zaangażowanie w wykonywaną pracę i chęć uczenia się,
  • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów (a w każdym razie chęć próbowania ich rozwiązania),
  • dobra organizacja pracy (z dążeniem do doskonałości),
  • umiejętność ustalania priorytetów,
  • komunikatywność, umiejętność pozytywnego nastawienia.

 

ZADANIA:

  • Koordynacja i nadzór nad wykonaniem zleceń
  • Dbałość o przekaz informacji do Inwestora
  • Kompletowanie dokumentów w celu wydania pozwoleń na budowę, zgłoszeń lub decyzji administracyjnych
  • Aktywna współpraca z urzędami/ Operatorami Sieci Dystrybucji w zakresie procesowania zgód administracyjnych i uzgodnień
  • Udział i przygotowanie do spotkań z inwestorem - odpowiedzialność za przygotowanie materiałów/raportów/umów / notatek za dział formalnoprawny
  • Udział w układaniu harmonogramu prac
  • Organizowanie spotkań koordynacji budów w cyklu tygodniowym
  • Przestrzeganie i egzekwowanie obowiązujących procedur oraz standardów na budowie,
  • Delegowanie zadań, monitorowanie postępów, nadzorowanie wydajności oraz ocena i rozliczanie pracowników
  • Współpraca z głównym projektantem, konstruktorem , kierownikiem budowy oraz firma wykonawczą
  • Współpraca z zespołem sprzedażowym (handlowcem)
  • Bieżące monitorowanie i kontrola ryzyka, w tym opóźnień projektu

 

CO OFERUJEMY:

  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  • wyposażenie w niezbędne do pracy narzędzia: telefon, komputer, system CRM itp.,
  • system benefitów - nauka angielskiego w godzinach pracy, dofinansowanie do ubezpieczenia, bony świąteczne i wiele więcej
  • dużą swobodę w działaniu - u nas nie ma typowych szefów. Opieramy się o zasadę - "decyduje ten kto ma wiedzę, reszta musi mu zaufać"
  • praca z ciekawymi ludźmi, w zespole z którym po prostu chce się pracować

 

Jeśli czujesz, że pasujesz - prześlij swoje CV, list motywacyjny na adres [email protected] oraz wypełnij formularz rekrutacyjny na stronie www.brewa.pl w zakładce “Aplikuj do Brewa”.

O Brewa