O Brewa

« Wróć

Reklamacje

brewa fotowoltaika

 

Reklamacje dzielą się na:

 

Nadające się do samodzielnej naprawy, bez konieczności przyjazdu specjalisty.

Wynikające z usterek montażowych, technicznych, które muszą zostać naprawione ze względu na rękojmie lub gwarancję. (należy zlecić naprawę specjaliście)

Prace serwisowe po okresie gwarancji, lub takie, których gwarancja nie obejmuje i koszty musi ponieść osoba zgłaszajaca [tutaj znajdziesz cennik]

 

 

 Wybierz odpowiednią kategorię i podążaj za instrukcją:

 

Wystąpił brak produkcji energii z instalacji fotowoltaicznej i/lub problem z falownikiem

Proszę sprawdzić czy sieć AC ma prawidłowe parametry i czy nie wystąpiła jakaś awaria w domu lub na sieci

Jeżeli występuje problem z siecią elektro-energetyczną, skontaktuj się z się z Biurem Obsługi Klienta swojego Operatora Sieci Dystrybucyjnej (Enea, Energa, Tauron, PGE, E.ON)

Proszę sprawdzić czy moduły nie są zaśnieżone lub zacienione

Zacienienie modułów lub zasłonięcie ich powierzchni warstwą śniegu spowoduje obniżenie produkcji systemu fotowoltaicznego. Usuń zalegający śnieg lub ogranicz zacienienia.

Sprawdź, czy występuje komunikacja falownika z internetem

1. Włącz / wyłącz falownik po stronie DC (poprzez falownik) i AC (w rozdzielni)

 Jeżeli problem nadal występuje, przejdź do kolejnego kroku.

2. Włącz/wyłącz repeater bądź router

 Jeżeli problem nadal występuje, przejdź do kolejnego kroku.

3. Wykonaj punkt 1 i 2 jednocześnie

Jeżeli problem nadal występuje, wypełnij formularz reklamacyjny.

Sprawdź kolor diod na falownikach

 

Jeżeli instrukcja, którą otrzymałeś od Brewa nie obejmuje wszystkich komunikatów, sprawdź w głównej instrukcji falownika oznaczenie diod / komunikatów

Instrukcję obsługi falownika znajdziesz na stronie internetowej producenta. 

Jeżeli problem, który występuje w Twoim przypadku nie został opisany w instrukcji, wypełnij formularz reklamacyjny.

Falownik pokazuje numer błędu

1. Sprawdź w instrukcji co oznacza numer błędu

 

Jeżeli posiadasz inny falownik, to instrukcję znajdziesz na stronie internetowej producenta.

2. Włącz / wyłącz falownik po stronie DW (na falowniku) i AC (rozdzielnia)

 Jeżeli problem nadal występuje, przejdź do kolejnego kroku.

 

3. Jeżeli powyższe działanie nie przyniosły efektu, zgłoś reklamację, podając numer błędu i opis

Falownik wyłączył się i nie można go ponownie uruchomić

1. Włącz / wyłącz falownik po stronie DC (na falowniku) i AC (rozdzielnia)

 Jeśli problem nadal występuje, przejdź do kolejnego kroku.

2. Jeżeli powyższe działanie nie przyniosły efektu, zgłoś reklamację, podając numer błędu i opis

Falownik pracuje ponownie, natomiast jego praca nie jest widoczna online (www lub aplikacja mobilna)

Jeżeli w ostatnim okresie nie dokonywałeś zmian dostawcy internetu, zmian w ustawieniach routera to:

1. Włącz / wyłącz falownik po stronie DC (na falowniku) i AC (rozdzielnia)

 Jeśli problem nadal występuje, przejdź do kolejnego kroku.

2. Włącz / wyłącz reapeater bądź router

 Jeśli problem nadal występuje, przejdź do kolejnego kroku.

3. Wykonaj punkt 1 i 2 jednocześnie

 Jeśli przedstawione propozycje nie pomogły, wypełnij formularz reklamacyjny.

 

Jeżeli w ostatnim okresie dokonałeś zmiany dostawcy internetu, zmiany w ustawieniach routera lub zapomniałeś hasła to należy utworzyć połączenie z falownikiem ponownie. Jest to usługa dodatkowo płatna. Sprawdź nasz cennik serwisowy:

 

Mam problem z instalacją fotowoltaiczną na dachu

Mam uwagi dotyczące ułożenia modułów fotowoltaicznych

 Mój dach przecieka w miejscu montażu instalacji fotowoltaicznej

Mam uwagi do poprowadzenia trasy kablowe / przewody wiszą pod modułami i dotykają dachu 

 

Poważna awaria. Czuję spaleniznę, swąd itp.

Jeżeli zobaczyłeś dym lub poczułeś zapach spalenizny, podążaj za poniższymi punktami:

1. Wyłącz falownik po stronie DC (na falowniku) i AC (rozdzielnia)

 Przejdź do kolejnego kroku

2. Zgłoś sprawę telefonicznie

 Przejdź do kolejnego kroku

Instalacja produkuje za mało energii elektrycznej

Jeżeli minął rok od momentu włączenia instalacji fotowoltaicznej, to sprawdź dotychczasowe uzyski

Sprawdź jak czytać rachunek oraz jak sprawdzić czy instalacja pracuje prawidłowo:

 

Zbyt wysokie napięcie w sieci wyłącza falownik

  • Przyczyny zbyt wysokiego napięcia w sieci

    • Zbyt duża ilość energii generowanej przez instalację fotowoltaiczną, która nie nie jest w stanie być zużyta przez konsumentów w danym momencie.

      • W takiej sytuacji sieć energetyczna staje się przeciążona, co prowadzi do zwiększenia napięcia.

    • Awaria transformatora lub linii wysokiego napięcia. 

      • W takim przypadku, aby uniknąć uszkodzenia sprzętu, sieć energetyczna zwiększa napięcie.

  • Jakie są możliwości działania?

xxx Mam inny problem [wypełnij formularz reklamacyjny]

Masz inny problem z prawidłowym działaniem instalacji fotowoltaicznej?

W pierwszej kolejności zajrzyj do instrukcji falownika i sprawdź najpopularniejsze kody błędów. Dzięki temu, ponad 80% problemów występujących z falownikami możesz rozwiązać samodzielnie w mniej niż 5 minut.

 

Do listy kodów dodane są opisy danego problemu oraz propozycja jego rozwiązania/naprawy, dzięki czemu w wielu przypadkach w prosty i szybki sposób przywrócisz swój system fotowoltaicznych do pełnej sprawności.

 

Jeżeli nie możesz znaleźć swojego problemu w instrukcji, to kliknij tutaj i zgłoś reklamację poprzez formularz.

 

Instrukcje dot, Pompy Ciepła Toshiba Estia R32

Nie wiem jak sterować pompą ciepła Toshiba Estia R32

Zobacz film, by zobaczyć w jaki sposób posługiwać się sterowaniem:

W jaki sposób zmieniać ustawienia menu głównego pompy Toshiba Estia R32?

 Zobacz wideo:

W jaki sposób zmienić ustawienia krzywej grzewczej?

Zobacz wideo: 

Chcę pobrać instrukcję obsługi pompy ciepła Toshiba

 

Masz inny problem z pompą ciepła? Kliknij tutaj i zgłoś reklamację poprzez formularz.

 

Instrukcje dot. Pompy Ciepła Innova Nordic

W jaki sposób obsługiwać menu główne pompy ciepła Innova Nordic?

 

W panelu sterowania pojawił się błąd - co z tym zrobić?

 

W jaki sposób mogę sterować krzywą grzewczą w pompie ciepła Innova?

 

W jaki sposób mogę sterować harmonogramem dziennym i tygodniowym pracy pompy ciepła Innova?

 

W jaki sposób skonfigurować połączenie Wi-Fi w pompie ciepła Innova?

 

Chcę pobrać instrukcję obsługi pompy ciepła Innova

 

Masz inny problem z pompą ciepła? Kliknij tutaj i zgłoś reklamację poprzez formularz.

Instrukcje dot. Pompy Ciepła Mitsubishi Heavy

W jaki sposób obsługiwać menu główne pompy ciepła Mitsubishi Heavy (Sterownik RC-FY 40-W)?

 

W jaki sposób konfigurować krzywą grzewczą pompy ciepła Mitsubishi Heavy (Sterownik RC-FY 40-W)?

 

W jaki sposób konfigurować harmonogramy klimatu pomieszczeń dla pompy ciepła Mitsubishi Heavy (Sterownik RC-FY 40-W)?

 

W jaki sposób korzystać z funkcji zaawansowanych klimatu pomieszczeń dla pompy ciepła Mitsubishi Heavy (Sterownik RC-FY 40-W)?

 

W jaki sposób obsługiwać ustawienia związane z ciepłą wodą użytkową dla pompy ciepła Mitsubishi Heavy (Sterownik RC-FY 40-W)?

 

W jaki sposób konfigurować harmonogramy ciepłej wody użytkowej dla pompy ciepła Mitsubishi Heavy (Sterownik RC-FY 40-W)?

 

W jaki sposób zmienać ustawienia pompy cyrkulacyjnej dla pompy ciepła Mitsubishi Heavy (Sterownik RC-FY 40-W)?

 

W jaki sposób korzystać z opcji dostępnych w panelu "Mój system" w ustawieniach pompy ciepła Mitsubishi Heavy (Sterownik RC-FY 40-W)?

 

Jakie mozliwości daje opcja "Harmonogram urlopowy" i jak z niej korzystać?

 

Jak korzystać z opcji zaawansowanych "Mojego systemu" w ustawieniach pompy ciepła Mitsubishi Heavy (Sterownik RC-FY 40-W)?

W jaki sposób sprawdzać informacje serwisowe i awarie pompy ciepła?

 

Chcę zobaczyć instrukcję obsługi pompy ciepła Mitsubishi Heavy

Masz inny problem z pompą ciepła? Kliknij tutaj i zgłoś reklamację poprzez formularz.
 

Instrukcje dotyczące Pompy Ciepła Hitachi

Chcę sprawdzić co oznacza kod błędu na urządzeniu wewnętrznym lub wewnętrznym

 

 Masz inny problem z pompą ciepła? Kliknij tutaj i zgłoś reklamację poprzez formularz.

Instrukcje dotyczące Pompy Ciepła Gree

1. Z czego składa się układ grzewczy z pompą ciepła?

 

2. Jak uruchomić pompę Gree?

 

3. Panel główny pompy ciepła Gree

4. Dostępne funkcje w menu pompy Gree

 

5. Tryb grzania

 

6. Funkcja szybka woda

 

7. Tryb cichy

 

8. Sterowanie pogodowe tzw. krzywa grzewcza

 

9. Harmonogram pracy (zegar tygodniowy)

 

10. Funkcja wakacyjna

 

11. Ustawienie dezynfekcji

 

12. Dodatkowe funkcje (zegar programowalny)

 

13. Jak zmienić parametry pompy ciepła?

14. Parametry pracy pompy ciepła

 

15. Parametr TP chłodzenie oraz TP ogrzewanie

 

16. Parametry pompy ciepła, które nie należy zmieniać

 

17. Menu pompy - widok

 

18. Błędy

 

19. Dziennik błędów

 

20. Menu ogólne

 

21. Błąd przepływu wody

 

22. Jak wyczyścić filtr siatkowy?

 

23. Jak oczyścić separator zanieczyszczeń z filtrem feromagnetycznym? 

 

24. Usuwanie błędów z panelu sterowania

 

 

25. Jak zmieniać parametry pracy pompy ciepła?

 

 

Masz problem dotyczący innych naszych produktów lub usług?

Skontaktuj się z nami mailowo: [email protected] lub zadzwoń: 797 203 360 

 

Ważne:
Nieuzasadnione wezwanie serwisu wiąże się z opłatą w wysokości 500,00 PLN + koszty dojazdu. 

 

Jeśli nie możesz znaleźć rozwiązania swojego problemu powyżej, to kliknij tutaj i zgłoś reklamację poprzez formularz.

 

O Brewa