Reklamacje
Reklamacje dzielą się na:
↓
Nadające się do samodzielnej naprawy, bez konieczności przyjazdu specjalisty.
↓
Wynikające z usterek montażowych, technicznych, które muszą zostać naprawione ze względu na rękojmie lub gwarancję. (należy zlecić naprawę specjaliście)
↓
Prace serwisowe po okresie gwarancji, lub takie, których gwarancja nie obejmuje i koszty musi ponieść osoba zgłaszajaca [tutaj znajdziesz cennik]
Wybierz odpowiednią kategorię i podążaj za instrukcją:
Jeżeli występuje problem z siecią elektro-energetyczną, skontaktuj się z się z Biurem Obsługi Klienta swojego Operatora Sieci Dystrybucyjnej (Enea, Energa, Tauron, PGE, E.ON)
Jeżeli problem nadal występuje, przejdź do kolejnego kroku.
Jeżeli problem nadal występuje, przejdź do kolejnego kroku.
Jeżeli problem nadal występuje, wypełnij formularz reklamacyjny.
Instrukcję obsługi falownika znajdziesz na stronie internetowej producenta.
Jeżeli problem, który występuje w Twoim przypadku nie został opisany w instrukcji, wypełnij formularz reklamacyjny.
- Kody błędów dla falowników SOFAR (od strony 33.) »
- Kody błędów dla falowników Fronius (od strony 127.) »
- Kody błędów dla falowników SolarEdge (od strony 59.) »
Jeżeli posiadasz inny falownik, to instrukcję znajdziesz na stronie internetowej producenta.
Jeżeli problem nadal występuje, przejdź do kolejnego kroku.
Jeśli problem nadal występuje, przejdź do kolejnego kroku.
Jeśli problem nadal występuje, przejdź do kolejnego kroku.
Jeśli problem nadal występuje, przejdź do kolejnego kroku.
Jeśli przedstawione propozycje nie pomogły, wypełnij formularz reklamacyjny.
Przejdź do kolejnego kroku
Przejdź do kolejnego kroku
Sprawdź jak czytać rachunek oraz jak sprawdzić czy instalacja pracuje prawidłowo:
- Link do artykułu: https://www.brewa.pl/media/o%20brewa/reklamacje/analizarachunkuzaenergie.pdf
- Link do filmu jak czytać rachunki: https://www.youtube.com/watch?v=Zm62_HDW0Ls
-
Przyczyny zbyt wysokiego napięcia w sieci
-
Zbyt duża ilość energii generowanej przez instalację fotowoltaiczną, która nie nie jest w stanie być zużyta przez konsumentów w danym momencie.
-
W takiej sytuacji sieć energetyczna staje się przeciążona, co prowadzi do zwiększenia napięcia.
-
Awaria transformatora lub linii wysokiego napięcia.
-
W takim przypadku, aby uniknąć uszkodzenia sprzętu, sieć energetyczna zwiększa napięcie.
-
Jakie są możliwości działania?
-
Sprawdź instalację przy pomocy miernika. Ewentualnie skontaktuj się z naszymi doradcami
-
Zwiększenie autokonsumpcji.
-
Uruchom urządzenia odbierające nadwyżki prądu np. grzałka, pralka, klimatyzacja itp.
-
Zgłoś reklamację: Kliknij tutaj i wypełnij formularz reklamacyjny z opisaniem problemu.
Masz inny problem z prawidłowym działaniem instalacji fotowoltaicznej?
W pierwszej kolejności zajrzyj do instrukcji falownika i sprawdź najpopularniejsze kody błędów. Dzięki temu, ponad 80% problemów występujących z falownikami możesz rozwiązać samodzielnie w mniej niż 5 minut.
Do listy kodów dodane są opisy danego problemu oraz propozycja jego rozwiązania/naprawy, dzięki czemu w wielu przypadkach w prosty i szybki sposób przywrócisz swój system fotowoltaicznych do pełnej sprawności.
Jeżeli nie możesz znaleźć swojego problemu w instrukcji, to kliknij tutaj i zgłoś reklamację poprzez formularz.
Zobacz film, by zobaczyć w jaki sposób posługiwać się sterowaniem:
Zobacz wideo:
Zobacz wideo:
Masz inny problem z pompą ciepła? Kliknij tutaj i zgłoś reklamację poprzez formularz.
Kliknij tutaj:
https://drive.google.com/file/d/15UrLpl6BzWYtnvuiCe1o9C3yLYdNghn2/view?usp=share_link
Masz inny problem z pompą ciepła? Kliknij tutaj i zgłoś reklamację poprzez formularz.
Masz problem dotyczący innych naszych produktów lub usług?
Skontaktuj się z nami mailowo: [email protected] lub zadzwoń: 797 203 360
Ważne:
Nieuzasadnione wezwanie serwisu wiąże się z opłatą w wysokości 500,00 PLN + koszty dojazdu.
Jeśli nie możesz znaleźć rozwiązania swojego problemu powyżej, to kliknij tutaj i zgłoś reklamację poprzez formularz.