Poproś o darmową konsultację!

Podane w formularzu dane osobowe będą wykorzystane do udzielenia odpowiedzi.




« Wróć

Tymczasowe wstrzymanie przyłączeń mikroinstalacji z powodu koronawirusa

17.03.20

Ze względu na stan zagrożenia epidemicznego wszyscy operatorzy energetyczni tymczasowo wstrzymali proces przyłączeń mikroinstalacji (wymiana liczników na dwukierunkowy). 

 

Wstrzymanie wymian liczników związane jest z potrzebą ochrony pracowników oraz klientów poprzez ograniczeniem kontaktu bezpośredniego.

Liczymy na zrozumienie w tej wyjątkowej sytuacji i prosimy o cierpliwość. Jesteśmy w stałym kontakcie z pracownikami firm energetycznych i jak tylko uzyskamy informację o powrocie do standarwych procedur, to podzielimy się z Państwem tą informacją.

Przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków przebiega natomiast bez zmian.


Ponadto, biura obsługi klienta operatorów energetycznych również są zamknięte. Poniżej komunikaty:

 

ENERGA

Koronawirus. Energa-Operator wprowadza kolejne zmiany w obsłudze Klienta
Z powodu SARS-CoV-2 ENERGA-OPERATOR SA z dniem 17 marca ogranicza czynności i usługi, które wymagają bezpośredniego kontaktu z Klientem. Wszystko w trosce o bezpieczeństwo zarówno klientów, jak i pracowników. Wyjątek stanowi obsługa zgłoszeń dotyczących awarii/braku zasilania i montażu nowych liczników energii elektrycznej.

W przypadku zgłoszeń braku napięcia lub zagrożeń wynikających z pracy sieci elektroenergetycznej, prosimy o korzystanie ze zdalnych całodobowych kanałów kontaktu:

telefon alarmowy 991 lub +48 58 767 43 50
sms o treści AWARIA na numer 3991
formularz zgłoszeniowy https://energa-operator.pl/formularz-zgloszeniowy/awaria
Informacje o wyłączeniach bieżących i planowanych https://energa-operator.pl/uslugi/awarie-i-wylaczenia/wylaczenia-biezace
Dodatkowo Energa-Operator ogranicza zakres prac monterów realizujących w terenie czynności, które wymagają bezpośredniego kontaktu lub wizyty w siedzibie Klienta. Nie będą wykonywane takie czynności jak:

- przyłączenie mikroinstalacji
- parametryzacja liczników związana ze zmianą grup taryfowych
- wymiana zabezpieczeń przedlicznikowych wynikająca ze wzrostu mocy przyłączeniowej/zamówionej
- sprawdzenie/badanie liczników energii elektrycznej
- wymiana legalizacyjna liczników
- montaż plomb
- odczyty reklamacyjne
- demontaż licznika na zlecenie klienta

W sprawach, które nie są związane z awariami sieci elektroenergetycznej, prosimy o korzystanie z dostępnych zdalnych kanałów kontaktu:
• formularz zgłoszeniowy na stronie https://energa-operator.pl/formularz-zgloszeniowy/pytania-i-reklamacje
• listownie na adresy poszczególnych Oddziałów Energa-Operator SA https://energa-operator.pl/kontakt/centrala-oddzialy-spolki

Za powstałe utrudnienia i niedogodności przepraszamy.

TAURON

Załatw sprawy bez wychodzenia z domu
W trosce o bezpieczeństwo klientów i pracowników zachęcamy do korzystania ze zdalnych form obsługi, czyli serwisu obsługowego Mój TAURON, infolinii oraz wysyłania wiadomości e-mail.
Informujemy, że do odwołania nasze stacjonarne punkty obsługi będą zamknięte - w tym przyłączenia mikroinstalacji 

PGE

W związku z Ustawą z 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych i w trosce o Państwa bezpieczeństwo wprowadzone zostały czasowe ograniczenia w pracy Punktów Obsługi Klienta Dystrybucyjnego.

Do 27 marca 2020 r. obsługa klientów PGE Dystrybucja S.A. odbywać się będzie za pośrednictwem:

- poczty tradycyjnej – korespondencję prosimy kierować na adres Rejonu Energetycznego właściwego dla miejsca poboru energii elektrycznej.  Adresy Rejonów Energetycznych 

- poczty elektronicznej - korespondencję prosimy kierować na adres email Rejonu Energetycznego właściwego dla miejsca poboru energii elektrycznej.  Adresy email Rejonów Energetycznych - 

- telefonu:  w przypadku spraw pilnych prosimy o telefoniczny kontakt z pracownikiem Rejonu Energetycznego właściwego dla miejsca poboru energii elektrycznej w celu umówienia spotkania w dogodnym terminie. Adresy Rejonów Energetycznych -

Jednocześnie przypominamy, że:

-  składanie wniosków o przyłączenie nowych odbiorców energii elektrycznej  do sieci PGE Dystrybucja możliwe jest do przeprowadzenia za pomocy strony internetowej Spółki:  https://pgedystrybucja.pl/przylaczenia/przylaczenia-online

- wszelkie sprawy związane z przerwami w dostawach energii elektrycznej należy zgłaszać pod alarmowym numerem telefonu 991 (aglomeracja warszawska:  22 340 41 00)

Przydatne adresy:

- Adresy Punktów Obsług Klienta Dystrybucyjnego: https://pgedystrybucja.pl/kontakt/lista-punktow-obslugi-klienta-dystrybucyjnego-w-pge-dystrybucja-s.a

- Adresy i telefony Rejonów Energetycznych: https://pgedystrybucja.pl/kontakt

- Aktualna lista toczących się w PGE Dystrybucja postępowań przetargowych:  https://pgedystrybucja.pl/przetargi

WYŁACZENIA PLANOWE: informujemy, że decyzją Zarządu Spółki prace planowe, związane z koniecznością wyłączania odcinków linii energetycznych i wiążące się z brakiem zasilania dla Odbiorców, zostały zmniejszone do minimum.

W przypadku wystąpienia wyłączeń awaryjnych, praca przy ich usuwaniu odbywać się będzie z zachowaniem podwyższonych zasad bezpieczeństwa osobistego pracowników i Klientów.

ENEA

Szanowni Państwo,
W związku z apelem i działaniami Rządu Rzeczpospolitej Polskiej w sprawie przeciwdziałania zagrożeniu epidemiologicznemu spowodowanemu koronawirusem COVID-19, a także w trosce o bezpieczeństwo ciągłości dostaw energii elektrycznej oraz zdrowie pracowników, kontrahentów, klientów i gości spółki, Zarząd Enei Operator podjął decyzję o wstrzymaniu wizyt interesariuszy we wszystkich lokalizacjach należących do spółki, tj.:
- Dyrekcji przy ul. Strzeszyńskiej 58 w Poznaniu,
- siedzibach Oddziałów Dystrybucji w Szczecinie, Gorzowie Wielkopolskim, Bydgoszczy, Zielonej Górze i w Poznaniu,
- siedzibach Rejonów Dystrybucji,
- Posterunkach Energetycznych.

Od dzisiaj, 13.03 do odwołania zamknięte pozostaną wszystkie stacjonarne Biura Obsługi Klienta a  spółka realizować będzie tylko te zadania, które są konieczne dla zapewnienia bezpieczeństwa i ciągłości dostaw energii elektrycznej.

Zachęcamy Państwa do telefonicznego kontaktu z naszymi pracownikami oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej.
W dalszym ciągu czynna jest infolinia: 61 850 40 00 oraz numer pogotowia energetycznego 991, pod którym można zgłaszać awarie.
Za wszelkie niedogodności serdecznie Państwa przepraszamy. Nasze działania mają charakter prewencyjny w celu zapobiegania rozprzestrzenianiu się koronawirusa w Polsce.

Zachęcamy do śledzenia naszej strony internetowej oraz strony na Facebooku, by być na bieżąco! Będziemy jak najszybciej informować o najnowszych zmianach.

 

FORMULARZ

Porozmawiaj z nami
Czat udostępnia Firmao.pl CRM