« Wróć

Opinie Klientów | Zobacz co mówią o naszej pracy nasi Klienci


 

99,1% Klientów Brewa potwierdza, że spełniliśmy ich oczekiwania ✔️

 

opinie brewa

Bez obaw - wiemy, że nadal mamy nad czym pracować ("sodówka" nam nie grozi!). Zobacz, jak nasi Klienci oceniają naszą jakość obsługi! 

Brewa działa na rynku fotowoltaiki już od ponad 7 lat. W tym czasie wykonaliśmy ponad 2 000 instalacji. Z jednej strony jest to na pewno efekt „boomu” na fotowoltaikę, ale z drugiej trzeba pamiętać, że w tym okresie urosła nam spora konkurencja.

Co więc sprawia,
że Klienci wybierają właśnie firmę Brewa?

Badania satysfakcji klienta, które przeprowadzamy na bieżąco po zakończonym montażu potwierdzają, że jednym z kluczowych elementów jest wysoka jakość obsługi.

Zobacz, jak oceniają nas ci, którzy już korzystają z fotowoltaiki, pomp ciepła i innych naszych produktów i usług!

 

Efekty?

Zaufało nam tysiące Klientów

 

brewa ieo

 

 

 

 

 

"Obsługujemy klienta w ten sposób, w jaki sami chcemy być obsługiwani..."

opinie brewa fotowoltaika

 

» Brewa kieruje się mottem:

Samowystarczalność
w wygodny sposób”

Zależy nam, by Klienci mieli poczucie pełnego komfortu współpracy. Stąd od samego początku stawiamy na przejęcie na siebie jak największej liczby zadań związanych z montażem i uruchomieniem instalacji fotowoltaicznej.

 

 

Ważne są dla nas:

 

  • rzetelne i uczciwe edukowanie klientów na temat fotowoltaiki – to m.in. dlatego powstał nasz kanał na YouTube, obecnie z niemal 14 tysiącami subskrybentów. Ale kluczowa kwestia to bogata wiedza techniczna naszych doradców i umiejętność jej rzeczowego przekazania w kontaktach z klientem,
  • otwarta i stała komunikacja na każdym etapie współpracy – „po ludzku” i szybko,
  • „kompleksowość” obsługi – dla nas to nie tylko hasło, a rzeczywistość. Od doradztwa, przez wycenę, projekt, dobór komponentów, aż po formalności z zakładem energetycznym, montaż i wsparcie przy uzyskaniu dofinansowania;
  • terminowe wykonanie prac montażowych.

 

Mamy jednak świadomość, że nie zawsze zapewnienia firmy, czy jej dobre intencje pokrywają się z rzeczywistością...

...dlatego zawsze zależy nam na uzyskaniu informacji zwrotnej od Klientów po zakończeniu prac montażowych.

 

 

Kwartalnym celem jest uzyskanie minimum 50% montaży oceny

z pracy doradców, montażystów, ale także działu administracji

 

 

★ Badanie satysfakcji klienta Brewa 2021 | Wyniki

 

 

W badaniu satysfakcji klienta Brewa w 2021 roku wzięło udział ponad 230 osób. Każdej z nich przedstawiliśmy ankietę z prośbą o ocenę poszczególnych aspektów działania naszej firmy.

Ogólnie można powiedzieć, że poziom satysfakcji Klientów ze współpracy z Brewą jest wysoki, ale jest kilka miejsc w których możemy poprawić jakość obsługi. A oto szczegóły.

Dobre NPS, czyli wysoki poziom ogólnego zadowolenia z obsługi. NPS, czyli Net Promoter Score, w polskiej wersji – Wskaźnik Orędownictwa Netto – to prosty, niemniej bardzo istotny wskaźnik w badaniu poziomu zadowolenia klientów względem produktu, usługi, firmy lub marki.

 

 

Zdecydowana większość Klientów ogólnie ocenia wysoko lub bardzo wysoko współpracę z Brewą. W skali od 1 do 10:

 

 

 

61,7% badanych przyznało najwyższą ocenę, czyli 10

 

 

23,4% oceniło Brewę na 9

 

 

11,1% - na 8

 

 

2,6% na 7 

 

Pojawiło się też kilka ocen poniżej 7 – łącznie, na 235 odpowiedzi, było ich 9. Łączny wynik NPS jest na poziomie 84. Specjaliści twierdzą, że każdy wynik na plusie (pomiędzy -100% a +100%), to wynik pozytywny, choć wymagający dalszych działań. Wynik powyżej 50% to dowód znakomitej renomy, a tylko najlepsze przedsiębiorstwa uzyskują pomiędzy 75 a 80%.

Wysoki poziom satysfakcji z obsługi potwierdza także informacja, że aż 95,3% Klientów skorzystałoby z naszych usług ponownie, a 99,1% zapewnia, że spełniliśmy ich oczekiwania.

  


 

★ Jakość obsługi zgodna z oczekiwaniami lub powyżej oczekiwań

 

 Większość Klientów Brewy świadomie wybiera naszą firmę – między innymi dzięki:

  • poleceniom innych zadowolonych klientów,
  • naszemu kanałowi na YouTube,
  • opiniom z internetu.

 

Dlatego większość z nich ma pewne założenia, przystępując do współpracy. W końcu składamy Klientom także pewne zapewnienia. Dlatego cieszy nas, że:

  • 62,9% Klientów ocenia, że współpraca z Brewą przebiegła zgodnie z oczekiwaniami,
  • 33,2% uznaje, przebieg współpracy za dużo lepszy niż oczekiwany!

To oznacza, że tylko niecałe 4% współpracujących z nami spodziewało się więcej, niż otrzymało.

 

 

 

★ Pełna zrozumiałość przekazywanych informacji

 

Fotowoltaika to nadal stosunkowo nowa technologia na polskim rynku. Dlatego to zrozumiałe, że nasi Klienci nie muszą się na niej znać. To naszą rolą jest wyjaśnienie, jak to działa oraz jak wygląda korzystanie z instalacji fotowoltaicznej. Podchodzimy do tego zadania z dużą odpowiedzialnością na każdym etapie współpracy. Zależy nam na tym, aby Klient wiedział, co się będzie działo, kiedy i dlaczego. Wyniki badań potwierdzają, że nam się to udaje.

Aż 94,9% ankietowanych potwierdza, że informacje udzielone przez przedstawicieli handlowych były dla nich zrozumiałe. Wiele z nich chwali naszych doradców za wiedzę i umiejętność jej przekazywania. W komentarzach pojawiają się także pochwały dotyczące uczciwości doradców – a zatem tego, że „nie sprzedają na siłę” i nie zawsze proponują najdroższe rozwiązania.

 

 

Co mówią nasi klienci?

  • Brewa wygrała wiedzą i świetnym kontaktem. Szczególnie pan Marcin, który proponował różne rozwiązania, najlepsze dla mnie, a niekoniecznie te najdroższe. Cenię sobie uczciwość i to, że nie sprzedajecie na siłę.
  • Piotr Kotkowski – klasa sama w sobie. Było u nas 7 firm, a tylko podczas rozmowy z p. Pitrem mieliśmy wrażenie, że chce nam doradzić a nie sprzedać na siłę.
  • Komunikacja na każdym etapie była bez zastrzeżeń.
  • Jestem naukowcem. Współpracuję z prof. Blikle i dużo słyszałem o turkusowych organizacjach. To był jeden z czynników, dla których zdecydowałem się na Brewę. Jestem bardzo zadowolony z obsługi i z kontaktu z firmą. Super, że jest informacja o każdym kolejnym kroku.

 

 

★ Terminowość realizacji zlecenia

 

Brewa stara się realizować wszystkie przyjęte zlecenia na czas i najszybciej, jak to możliwe, ale bez kompromisów jakościowych. Pośpiech nie jest wskazany, zwłaszcza gdy chodzi o instalację elektryczną.

Niemniej jednak, bardzo duże zainteresowanie naszymi usługami w ubiegłym roku, jak również ciągle trwająca sytuacja pandemiczna sprawiła, że nie zawsze było idealnie. Mimo to, 89,2% Klientów potwierdza, że Brewa bardzo dokładnie dotrzymała terminu realizacji zlecenia.

Warto pamiętać, że najczęściej dajemy sobie na montaż 25-35 dni (i taki termin widnieje w umowie), chociaż staramy się zamknąć prace wcześniej. Staramy się jednak zawsze informować Klienta o wszelkich opóźnieniach.

 

 

A jak odbierają to osoby, które podjęły współpracę z Brewą?

  • Na plus termonowość i fachowość ekipy
  • Oceniłabym Brewę na 10, gdyby nie sytuacja z ustaleniem terminu montażu. Dostałam maila, że zacznie się w poniedziałek o 10. Do 12:30 nikt się nie pojawił i okazało się, że nie jestem ujęta w tym dniu na montaż. Prace zaczęły się dopiero o 14:30 w czwartek. Rozumiem, że może się zdarzyć potknięcie, ale zabrakło sprawnej komunikacji.

 

 

★ Wysoka jakość obsługi monterów

 

 

 

Brewa współpracuje z coraz szerszą grupą zespołów monterskich w różnych miejscach Polski. Wszystkie są zweryfikowane i działają zgodnie z naszymi standardami.

Ich praca jest również dobrze oceniana przez Klientów – 86,8% z nich jest zadowolona z jakości obsługi w tym obszarze.

 

 

Co mówią klienci?

  • Nie mam uwag, jestem zadowolony ze współpracy na każdym etapie. Ekipa montażowa dobrze przeszkolona, działają sprawnie i czysto.
  • Jestem zadowolony mimo drobnych kłopotów podczas montażu. Została wywiercona jedna dziura za dużo na dachu. Jednak monterzy ją zapewnieczyli i jest ok. Inna firma umyłaby od tego ręce.
  • Ogólnie jestem zadowolony, ale był problem z koordynatorem ekip montażowych.
  • Jestem bardzo zadowolony ze współpracy, miałem wszystko profesjonalnie wyjaśnione, a ekipa montażowa stanęła na wysokości zadania.

 

Feedback pokazuje też, że to jest element, który wymaga pracy – tak, aby poprawić poziom komfortu Klientów, np. przy wyznaczaniu terminu dostawy paneli i innych komponentów czy koordynacji komunikacji w tej sprawie. I na pewno to zrobimy!

Jak więc pokazują opinie naszych Klientów – wysoki poziom jakości obsługi jest rzeczywiście naszą mocną stroną. Chociaż od czasu do czasu pojawiają się pewne niedociągnięcia, pracujemy nad ich wyeliminowaniem – tak, aby w przyszłości było jeszcze lepiej.

 

 


 

 

Od 2015 roku wykonaliśmy ponad 3000 instalacji i uzyskaliśmy 99% pozytywnych opinii. Sprawdź rekomendacje Klientów Brewa↓

 

 Opinie o Brewa w Oferteo

 Opinie klientów o Brewa na Facebooku

 Opinie klientów Brewa w Google

 


 

  

Chceszsię przekonać, jak w praktyce wygląda współpraca z Brewą?

Skontaktuj się z nami i sprawdź, jak komfortowo i przyjemnie może przebiegać przejście na ekologiczne i darmowe źródło prądu!

FORMULARZ

 

 


 

→ Zobacz więcej wywiadów z naszymi Klientami - kliknij tutaj, by przejść do listy odtwarzania na YouTube

opinie brewa

Poznaj opinie naszych Klientów

 

 

Opinie na Oferteo.pl 

5.0

Brewa opinie klientów fotowoltaika

(stan na dzień 18.03.21)

 

Opinie na Facebooku

5 na 5

Brewa opinie klientów fotowoltaika

(stan na dzień 18.03.21)



 

98,9%

naszych Klientów wybrałoby nas
ponownie

 

Dane zebrane na podstawie rozmów ankietowych
z Klientami Brewa w 2020 roku na próbie 187 inwestorów

 

ankieta zadowolenia brewa fotowoltaika


Fotowoltaika dla firm?

Szukasz Referencji od Inwestorów Biznesowych, którzy zbudowali z nami firmowe instalacje fotowoltaiczne? 

 


 

Brewa
 

 

opinie klientow brewa

 

Więcej opinii naszych Klientów znajdziesz na:

 

fotowooltaika dla firm brewa

 

Szukasz referencji od inwestorów biznesowych, którzy wybudowali z nami fotowoltaikę dla swojej firmy

 

→ Znajdziesz je tutaj! »

 

 

Kliknij i zobacz nasze realizacje

 


Wypełnij poniższy formularz i dołącz do słonecznej rewolucji!

Przygotujemy dla Ciebie kalkulację oszczędności,

które możesz osiągnąć dzięki instalacji fotowoltaicznej w Twoim domu lub firmie.

FORMULARZ