Polityka jakości firmy Brewa
„Tworzymy najbardziej energetyczną sieć klientów, którzy chcą wspierać swoje życie promieniami słonecznymi, a interes klienta jest naszym priorytetem.”
Celem firmy Brewa jest zapewnienie zmniejszenia rachunków za energię elektryczną w jak najbardziej wygodny dla klienta sposób. Cel ten pomaga nam osiągnąć między innymi doświadczenie związane z wprowadzeniem przez nas Systemu Zarządzania jakością inspirowanego normą PN-EN ISO 9001:2009
System Zarządzania Jakością, traktujemy jako fundament, bazowe narzędzie, na którym budujemy i rozwijamy naszą organizację. Niezwykle istotnym elementem jest stały pomiar jakości naszych usług i stałe ich doskonalenie.
Dbamy o jakościowy rozwój branży Odnawialnych Źródeł Energii
Brewa jest członkiem wspierającym Stowarzyszenia Branży Fotowoltaicznej Polska PV.
Poprzez naszą aktywność w strukturach tej wiodącej organizacji reprezentującej branżę PV, mamy wpływ na kształtowanie środowiska prawnego i instytucjonalnego.
Zależy nam na jakościowym rozwoju branży i budowaniu korzystnych warunków dla inwestorów zainteresowanych generowaniem własnej, ekologicznej energii z OZE.
Nasze cele zamierzamy realizować poprzez:
- Bezpieczeństwo
Łączymy fotowoltaikę z poprawą efektywności energetycznej tak, aby zmniejszyć zużycie energii w budynkach. Zwiększamy niezależność energetyczną i tym samym wpływamy na poprawę bezpieczeństwa i stabilności finansowej naszych klientów.
- Kompleksowość
Zapewniamy kompleksowe rozwiązania „szyte na miarę”. Nasi fachowcy planują, montują i uzupełniają papierkową robotę, dbając o każdy aspekt, który wiąże się z instalacją. My "biegamy" po dachach i odwiedzamy urzędy - klient ma się tylko zrelaksować i czekać na nową słoneczną rzeczywistość.
- Finansowanie
Dobierzemy odpowiednią dla klienta formę finansowania inwestycji i zadbamy by na każdym etapie wyważyć między jakością instalacji a kosztem jej powstania i eksploatacji.
- Edukacja
Każdemu klientowi zapewniamy edukację energetyczną, która pozwala wykorzystać wdrożone przez nas rozwiązania.
System Zarządzania Jakością
Niniejsza Polityka Jakości jest znana i funkcjonuje wśród wszystkich pracowników firmy, którzy zobowiązali się do spełniania wymagań i ciągłego doskonalenia skuteczności systemu zarządzania jakością.