O Brewa

« Wróć

Polityka jakości firmy Brewa

 

„Tworzymy najbardziej energetyczną sieć klientów, którzy chcą wspierać swoje życie promieniami słonecznymi, a interes klienta jest naszym priorytetem.”

Celem firmy Brewa jest zapewnienie zmniejszenia rachunków za energię elektryczną w jak najbardziej wygodny dla klienta sposób. Cel ten pomoże nam osiągnąć między innymi poprzez wprowadzenie Systemu Zarządzania jakością zgodnego z normą PN-EN ISO 9001:2009

Certyfikat ISO. Brewa

 

System Zarządzania Jakością, traktujemy jako fundament, bazowe narzędzie, na którym budujemy i rozwijamy naszą organizację. Niezwykle istotnym elementem jest stały pomiar jakości naszych usług i stałe ich doskonalenie.

 


Nasze cele zamierzamy realizować poprzez:

 

  • Bezpieczeństwo

Łączymy fotowoltaikę z poprawą efektywności energetycznej tak, aby zmniejszyć zużycie energii w budynkach. Zwiększamy niezależność energetyczną i tym samym wpływamy na poprawę bezpieczeństwa i stabilności finansowej naszych klientów. 

 

  • Kompleksowość

Zapewniamy kompleksowe rozwiązania „szyte na miarę”. Nasi fachowcy planują, montują i uzupełniają papierkową robotę, dbając o każdy aspekt, który wiąże się z instalacją. My "biegamy" po dachach i odwiedzamy urzędy - klient ma się tylko zrelaksować i czekać na nową słoneczną rzeczywistość. 

 

  • Finansowanie

Dobierzemy odpowiednią  dla klienta formę finansowania inwestycji i zadbamy by na każdym etapie wyważyć między jakością instalacji a kosztem jej powstania i eksploatacji. 

 

  • Edukacja

Każdemu klientowi zapewniamy edukację energetyczną, która pozwala wykorzystać wdrożone przez nas rozwiązania.   


System Zarządzania Jakością

Niniejsza Polityka Jakości jest znana i funkcjonuje wśród wszystkich pracowników firmy, którzy zobowiązali się do spełniania wymagań i ciągłego doskonalenia skuteczności systemu zarządzania jakością.

Galeria

Fronius - partnerstwo serwisowe Brewa