Poproś o darmową konsultację!

Podane w formularzu dane osobowe będą wykorzystane do udzielenia odpowiedzi.




Newsletter

« Wróć

Zobacz jak Pan Marek obniżył swoje rachunki o 90%

Oceń ten post:
3.00 5 1 2
Opublikowano 17.07.2017 r.


Pan Marek z Nieprosina w marcu 2016 roku zdecydował się na montaż instalacji fotowoltaicznej w swoim gospodarstwie, współpracując z firmą Brewa. Pytamy, jak sprawują się panele słoneczne i inwerter.

 

Maciej Borowiak: Panie Marku, jak duża jest instalacja fotowoltaiczna, która znajduje się na dachu Pana domu?

Pan Marek: Całkiem spora, bo 6,24 kW. Bardzo ładnie chodzi.

 

- Dlaczego zdecydował się Pan na jej montaż?

- Zadecydowały względy oszczędnościowe. Chciałem ulokować pieniądze i zależało mi na tym, żeby płacić mniej za energię. Prowadzę gospodarstwo rolne, a moje rachunki za prąd sięgały 500 – 600 zł za dwa miesiące. Szukałem sposobu, żeby je pomniejszyć.

 

- Udało się?

- Tak. Instalacja PV pracuje od marca 2016 roku. Mam przed sobą rachunek za prąd za IV i V 2014 roku – wynosił 500 zł. Za ten sam okres w roku 2016 wyniósł już tylko 56,58 zł. To różnica sięgająca 90%, a podejrzewam, że z energii korzystamy bardziej intensywnie niż 2 lata temu. Żona musiała się na przykład przestawić na kuchenkę indukcyjną, którą zresztą sobie chwali.

 

- W gospodarstwie rolnym ma Pan mnóstwo pracy, już od 5:30 rano. Jak więc sprawdza się obsługa systemu?

- Wszyscy boją się awaryjności systemu, ale ja korzystam z niego już prawie 2 lata i nie miałem żadnego problemu. Wszystko pięknie chodzi – instalacja na dachu i inwerter. Nie wiem, co to awarie.

 

- Jak wyglądała kwestia przyłączenia instalacji do sieci energetycznej? Czy była problematyczna?

- Nie. Całą dokumentacją zajmowała się firma Brewa. Mnie nie interesowały mnie żadne zgłoszenia do energetyki, po prostu nic. Mniej więcej miesiąc po trwającym 4 dni montażu – wykonanym bardzo sprawnie przez chłopaków mimo dość trudnych, zimowych warunków oraz kondycji mojego dachu – przyjechali pracownicy zakładu energetycznego i wymienili mi licznik na dwukierunkowy.

 

- Dość ciepło wypowiadał się Pan o Ani z naszego zespołu, z którą skontaktował się Pan, kiedy wydawało się, że pracownicy energetyki nie pojawiają się zbyt długo.

- Tak, Pani Ania rozwiązuje wszystkie sprawy naprawdę fantastycznie. Jeśli pojawiają się jakiekolwiek problemy, to Brewa sobie z nimi radzi.

 

- Czy chciałby Pan coś jeszcze dodać?

- Tak, chcę powiedzieć, że przez 10 miesięcy 2016 roku moja instalacja 6,24 kW „zrobiła” równe 6 000 kWh. Obecnie mamy połowę lipca 2017 roku, a system PV wytworzył już prawie 4000 kWh. To wszystko mówi samo za siebie. Niech każdy sam policzy, ile można w ten sposób zaoszczędzić.

 

- Dziękuję Panu za rozmowę i gościnę.

 


 

Rachunek bez instalacji fotowoltaicznej

Rachunek z fotowoltaiką


 

Rachunek z instalacją fotowoltaiczną

Rachunek z fotowoltaiką Brewa Kalisz

Rachunek klienta fotowoltaika brewa


Rachunki za prąd niższe o 90% dzięki fotowoltaice

Jak widzisz, dzięki fotowoltaice możesz obniżyć swoje rachunki za prąd nawet o 90% - tak jak Pan Marek :)

Chcesz przestać przepłacać za prąd? Wykonamy dla Ciebie BEZPŁATNIE kalkulacje oszczędności. Wypełnij poniższy formularz!

FORMULARZ

Porozmawiaj z nami
Czat udostępnia Firmao.pl CRM